הבאקס מנצחים באטלנטה וזוכים באליפות המזרח / דובי עופר

Bucks head to finals against Phoenix after ousting Hawks | The Japan Times

אטלנטה הוקס (5) 107 – מילווקי באקס (3) 118 (מילווקי, ללא יאניס, מנצחת את הסדרה 2:4, זוכה באליפות המזרח וכבר ביום שלישי בלילה יפגשו הבאקס את הסאנס בפיניקס)

נתחיל מהשורה התחתונה. המילווקי באקס היא אלופת המזרח בפעם הראשונה בהיסטוריה של הקבוצה, ולראשונה מזה 47 שנים תופיע בגמר הליגה. הבאקס יקוו לשחזר דווקא את ביקורם הראשון בגמר, לפני חמישה עשורים בדיוק, כשצעיר דחלילי ארך איברים בשם לו אלסינדור הוביל את הקבוצה ממילווקי תחילה לאליפות המערב, כן כן, מול הלייקרס של אלג'ין ביילור וצ'מברליין, ואז לסוויפ על הבולטס, אז מבולטימור, של ארל "דה פרל" מונרו.

האם השור הצעיר מיוון יהיה כשיר לגמר? האם קואץ' בודנהולצר יסיר את הקללה, או דווקא כריס פול יביא לעצמו ולבירת אריזונה טבעת ראשונה? והאם אלייז'ה בראיינט בדרך לאליפות שנייה העונה? את זאת, חברים, נדע בפרק הבא. אבל לפני כן, הלילה היה לנו משחק.

והמשחק, כדרכם של משחקי הכרעה, התחיל בצליעה. האורחים ממילווקי, אמנם ללא יאניס אבל עם דרו הולידיי נחוש, עולים ליתרון מוקדם 4-15, ורק הסתערות על הלוחות של קלינט עין פצוצה קאפלה, יחד עם ידית מגורזת היטב של בוגי יד הנפץ, מחזירה את הניצים למשחק. פורבס עולה מהספסל להגדיל חזרה את ההפרש, גלו-נרי צולף פעמיים פרום דיסטנס ואוקונגוו מוכיח את ערכו מתחת לסל ומצמק מהקו למינוס 4. אייס טריי יאנג מוגבל למראה, ללא נקודות, נחנק בצבתות הולידיי ולא מצליח להתגבר על ההכשלה ההיא של הזברה שון רייט. מילווקי ללא יאניס 28: אטלנטה עם רבע יאנג 24.

בודנהולצר מסיר את הנפטלין מהמשלוח האחרון, חושף את שרידי גופתו של ג'ף טיג בארגז, וזורק לפרקט את חניכו מימי אטלנטה. המומיה מחזיר למאמנו על האמון עם שתי שלשות בלתי צפויות, בצד השני קאפלה ובוגדנוביץ' שומרים את ההוקס בפריים, יאנג משיג נקודות ראשונות עם 4:40 להפסקה, והצדדים מחליפים מהלומות בלתי מכוונות, כל הדרך לרבע עקר למדי, 19-19 אחרי 12 דקות, והאורחים שומרים על הפער המינימלי, 43:47. 30% מהשדה של המארחים, כולל 16-4 עלובים מחוץ לקשת, יצטרכו לקבל שיפור במחצית השנייה כדי להביא למשחק שביעי. קידס, ט'יי דידנט. הבאקס עם 39% ו-19-5, בהתאמה, עושים הכי טרנטה אבל לפניך שאפשר.

חוזרים מהמנוחה ומתברר שמידלטון מצא סוף סוף את המפתח לארובות השמיים, זה שהשאיר בג'ינס שזרק לכביסה ורק הרגע חזר מייבוש. הרובין של יאניס נותן לקאפלה להכות פעם אחת, ואז ממטיר 16 נקודות דקתיים וחצי, וכשממול מצליח רק יאנג לחבר צמד, העשן מתפזר עם 8:23 לסיום הרבע, כשהבאקס ביתרון 16, 47-63. רדיש במשחק מצוין מתחיל להחזיר, הולידיי לוקח ממידלטון את המקל וממשיך בעצמו, לופז צולף, מידלטון… בוגדנוביץ'… הולידיי… רדיש פוגע בפעם השלישית ברבע מחוץ לקשת… טיג צולף את השלישית שלו… הולידיי ביגר וסטרונגר על הגארדים של אטלנטה… וטיג מתכבד לחתום מהקו רבע של 29-44, ליתרון 19 מבטיח של האורחים, 72-91. האם הרבע הבא יהיה האחרון של ההוקס? האם מסע הקסם של טריי יאנג אנד קו יגיע לקיצו?

נוט ג'סט יט… פורטיס עוד מעגל ל-20, 80-100, עם 9:30 על השעון, לפני שההוקס אוזרים כוחות ומשנסים מותניים ויוצאים לריצה אחת, אחרונה בהחלט העונה (ספוילר). גלו, יאנג מתגבר על הכאבים ומדייק מהקו, רדיש צולף, וקולינס חותם את הריצה בסל ועבירה… 92-102, עם 6:23 לבאזר האחרון… עכשיו, האמת שזה לא סיום הריצה, אבל קולינס היה אמור לתת משחק ענק ולהגיע לדיונים על החוזה החדש מעמדת כוח, כשבראשו מתרוצץ הלחן של הפיט סטופ בויז של קבוצת רד בול, זה שהוקלט כדי להלל את הנהג ההולנדי שטס לאליפות הפורמולה 1 (סופר) מקס ורסטפן. אתנחתא, ותגידו שהחיבור המאולץ לא היה שווה את הקליפ.

כפי שהבנתם ובניגוד לנאמר למעלה, ההוקס לא היו דאן יט. רדיש משלוש… יאנג נושך שפתיים ומדייק מהקו… ועם 3:41 לסיום העונה קאפלה טס למתפרצת, רדיש נותן לו אחת על כל המגרש, דאנק ו-101-107…

הולידיי עושה וון וון, מוריד ראש ומגדיל שוב, מקמילן מוריד את החברים לפיט ונותן להם בראש, אבל יאנג לא פוגע מחוץ לקשת, בונאטון וטאקר שורטים ונושכים מתחת לסלים, והבאקס אוחזים בציפורניים ביתרון. בוגי באנג עוד פוגע עם אחת משלוש, לפני שהתקפה מתואמת של אלופת המזרח מוצאת את טאקר מחוץ לקשת בפינה שחיבב עוד באולם הפחים, סוויש, 106-116, ובמינוס 10, עם דקה לסיום, ההוקס מרימים ידיים. הרזרבות עולות, הכוכבים התשושים מקבלים את הסטנדינג אוביישן מהקהל הנפלא באטלנטה, ומארב אלברט פורש אחרי 55 שנות שידור. הקול שהיה הכי NBA כל כך הרבה שנים, ה"יס!" המפורסם, הצרידות והבלורית (?), אמר שלום ותודה בפעם האחרונה, וכיבה את המיקרופון. הבאקס מנצחים 107-118, והשמועות מספרות שהגריק פריק, אחרי פציעה מפחידה למראה, יתכן שיעלה לפרקט בפיניקס וינסה להביא אליפות למילווקי, לראשונה מאז עבדול ג'באר. לכריס פול, דווין בוקר ומונטי וויליאמס יהיה יותר ממילה להגיד בעניין.

אחרי 5 נק' במחצית הראשונה ו-23 ברבע השלישי, מסיים קריס מידלטון את המשחק בראש הבאקס עם 32 נקודות. הולידיי מנצל כתפיים רחבות וראש קשה כדי לקלוע 27, ולקלוט ולמסור 9, וקונאטון עולה מהספסל עם 13 נק' ו-8 ריב' של נשמה טהורה. גם לופז תורם 13, ופורטיס אומר תריסר תודות על מקום בחמישייה. 21-19 קבוצתיים מהקו, במשחק חוץ, כשהעלייה לגמר על כף המאזניים, נערכו בסרטון ונשלחו לל.א., שם ישמשו את הקליפרס כסרטון הדרכה.

בצד המאוכזב אך גאה רדיש מסיים משחק מצוין עם 21, כולל 7-6 מחוץ לקשת, ובוגדנוביץ' מסייע עם 20. יאנג וקאפלה תורמים 14 כל אחד, אבל יאנג מדייק רק ב-17-4 מהשדה ומחטיא את ששת הניסיונות מחוץ לקשת, נוסף לחמישה איבודים, וקאפלה שואב 9 כדורים חוזרים בלבד במשחק שבו היה אמור להתפוצץ על הלוחות. עייפות החומר, פציעות שנגררות, ויער הידיים של האיילים בצבע מכריעות גם את וילהלם טל. ההוקס נשארים באטלנטה עם הרבה מחיאות כפיים, הבאקס יטוסו לפיניקס להמשך העונה.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 7:27:02

תודה דובי מעולה.
.
מקווה שאתה מרוצה עכשיו…

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 8:18:29
Reply to  דובי

בעה נתראה גם פלייאוף הבא. יש לכם יוםי של עמדת פתיחה

NFS
NFS
04/07/2021 12:01:42

הבעיה שהניקס בעונה הבאה יסיימו 16 במזרח

Berch
04/07/2021 7:29:20

תודה על הסיקור דובי
הריצה של אטלנטה הייתה מאוד מפתיעה אבל מהנה מאוד. הגיעו לכאן בזכות.
יאללה גמרררר 🕺

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש עוברים את הלייקרס בלי דיוויס את דנבר בלי מורי את הקליפרס בלי קאווי את הבאקס בלי יאניס 😂😂😂 אין כוכבית. הפניקס האפל עבד פה ברמות היסטוריות.
אני ממש מתעב את הבאקס גיליתי בפלייאוף הזה שהם הקבוצה השנואה עליי בליגה אבל אני רוצה גמר מעניין ולראות אם הmvp יהיה מסוגל להביא טבעת מול מידלטון. יהיה הוגן אם בוקר יעדר מהסידרה כמו יאניס. זה יתן נופך של עניין לראות לפחות חצי שני בשעממומון הזה.

AD
AD
04/07/2021 11:00:50

דווקא ני התחלתי לחבב אותם בעיקר בעקבות זה הדיחו את ברוקלין המגעילים

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:38:51
Reply to  AD

יפ גם אני.
היו ממש שנואים ואחרי ההדחה של השיקוצים מברוקלין ופציעת יאניס נהייתי ממש בעדם.

פיני
04/07/2021 12:23:16

חחח
אתה חי לפי היריבה…

פיני
04/07/2021 12:24:02
Reply to  פיני

מה שנקרא "תן לי מישהו טוב לשנוא, ואני אתמוגג מנחת…"

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 12:38:09
Reply to  פיני

ברור

AD
AD
04/07/2021 16:51:27

לגמרי

דוקטור רזי הופמן
04/07/2021 8:05:37

כבוד רב לאטלנטה ולמקמילן. יופי של עבודה!
מקווה שתהיה סדרת גמר מעניינת של 7 משחקים.
אין לי ממש העדפה כרגע (זה יכול להשתנות….). מי שבא ברוך הבא.
שימון, לא יפה לאחל שבוקר יפצע. אם אתה עולה עכשיו על העגלה של הבאקס אז אחל שתנצחו למרות כשירות של בוקר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברכות לבאקס – זה לא היה קל, אבל הם המשיכו להילחם כל משחק וכל סדרה. מגיע להם. נקווה שיאניס יחלים במהרה, ושאם לא יחלים לא ישחק.
.
כל הכבוד לאטלנטה על המסע הזה, עשו מהפך מתחילת עונה מזעזעת עד לגמר המזרח. מאד מרשים ומבטיח לעתיד. הרבה תשואות למקמילן, מאמן העונה לדעתי.
.
תודה רבה דובי, על הסיקור המשובח, ואם לא יפול משחק גמר במוצ"ש, אז גם על הסיקורים המעולים במהלך העונה כולו. כפיים 👋👋👋

Jonathan
04/07/2021 8:11:21

ברכות למילווקי.
*
הלך הסיכוי לגמר בין שתי קבוצות שלא הי בפלייאוף בעונה הקודמת. לא זוכר שקרה כזה גמר מאז שאני עוקב. לא יודע אם היה לפני (גם העונה מן הסתם זה לא קרה).
*
אני אוהב לצפות ביאניס. המהלכים, ההגנה והשליטה המרשימה בכדור למישהו בגובהו – בהחלט קורה כאן משהו מיוחד.
אבל…
בעונה שעברה הניצחון של הבאקס על מיאמי בא במשחק שיאניס הפסיד. עכשיו הם ניצחו 2 בלעדיו. זו קבוצה חזקה גם בלעדיו אז הם אמורים להשיג ניצחונות אבל אחרי 3-0 קשה לי להימנע מלשאול:
אולי הדרך שבה מפעילים אותו פוגעת איכשהו בקבוצה? אולי זה שלפעמים נראה שכולם צריכים לזוז הצידה כדי שיאניס יעשה את הקטע הזה שלו דווקא מגביל ולא רק 2 נקודות כמעט בטוחות בסל?
לא מהרעיונות שאני הולך להתעקש עליהם אם ייטענו אחרת. בעיקר חושב בקול.

עידו גילרי
04/07/2021 8:14:45
Reply to  Jonathan

אהה ומה היה בעונה הקודמת?

Jonathan
04/07/2021 8:38:24

גם מיאמי עלו בלי?
לא עקבתי אחריהם מספיק כנראה…
נו טוב, אז כמעט היה סיכוי שזה ייקרה שנתיים רצוף וכו…

עידו גילרי
04/07/2021 9:54:03
Reply to  Jonathan

יש סיבה שלא עקבת אחריהם…

צ'יקו
04/07/2021 9:02:05
Reply to  Jonathan

מסכים. אבל זה בעיקר לטווח הקצר.
יאניס הוא הגו-טו של הקבוצה, ולכן מידלטון, לופז הוליידי זזים הצידה בשבילו ומנסים להשלים אותו. לכן בהחעדרו הם פתאום מתחילים לנוע אחרת, לופז מקבל כדורים בצבע (שהיה השטח הבלעדי של יאניס). מידלטון זורק יותר, הולידיי חודר יותר.
.
אבל האחריות על זה היא לא על יאניס אלא על המאמן שלא מצליח ליצור הרמוניה מושלמת יחד עם יאניס.
בנוסף השבלוניות של באד הייתה צריכה להשתנות וזה הסיבה שהם ניצחו את המשחקים בהם יאניס היה בחוץ.

Jonathan
04/07/2021 9:18:19
Reply to  צ'יקו

באד היה בסדר גם עם אטלנטה שהייתה בגדול נטולת סופרסטארים. אולי יותר נוח לו עם קבוצות כאלו.
מסכים לחלוטין שהאחריות לזה היא לא על יאניס. ובאמת מעניין אותי איך מאמן אחר היה משלב אותו.

עגל
עגל
04/07/2021 9:23:55
Reply to  צ'יקו

נכון, זה קצת אפקט יואינג

עידו גילרי
04/07/2021 9:26:15
Reply to  עגל

אפקט יואינג זה מה שהולך עם האף של בוקר.

IDO
IDO
04/07/2021 8:16:40

Trea young will have memories for life.
When all player playing he wouldn't have a chance.

I think Janis will be ready for finals and we will have good series.
Bucks tougher and therefore will win in 5 or 6

עידו גילרי
04/07/2021 8:21:44
Reply to  IDO

איזה שחקנים לא שיחקו בדיוק?
יאניס כשהוא לא שיחק?

Rocky1
Rocky1
04/07/2021 8:54:58

דני גרין

Rocky1
Rocky1
04/07/2021 8:56:50
Reply to  Rocky1

ובנימה יותר רצינית, הארדן וקיירי.

עידו גילרי
04/07/2021 9:06:14
Reply to  Rocky1

אולי אבל הם לא אחת מהקבוצות שההוקס שיחקו מולן

IDO
IDO
04/07/2021 12:41:18

brain dead 1st team phily with simons
and green.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/07/2021 13:18:20
Reply to  IDO

Giannis

IDO
IDO
04/07/2021 14:52:50

😘

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 8:45:14

לא מאמין שהסאנס יפגשו גם את מילווקי ללא יאניס, תנו להם אליפות וזהו, לא היה מעולם מסע כזה קל לאליפות, שבה כל קבוצה בדרך לגמר הפסידה את אחד הכוכבים הראשיים שלה. נותר מצב מיוחד מאוד שיוסיף את הסטנס לאלופות עם כוכבית כמו ספרס 2007 ולייקרס 2002, ואני חושב שכאן הכוכבית זה כוכב לכת בגודל צדק.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 8:53:04

וואףף

צ'יקו
04/07/2021 8:55:56

אז תוסיף כוכבית, אליפות זאת אליפות

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 9:00:24
Reply to  צ'יקו

לא היה מצב בהיסטוריה של הכדורסל שקבוצה עברה מסלול כזה לגמר וכנראה לתואר, שכל יריבה עיקרית וקונטנדרית ספגה פגיעה מהותית של סופרסטאר לא של שחקן חמישייה. הסאנס לא היו עוברים לא את הלייקרס ולא את הקליפרס ללא הפציעות של דיוויס וקוואי בהתאמה, ועכשיו גם יאניס. שקורה מצב נדיר וחד פעמי שכזה אני חושב שצריך לסמן ובצדק כוכבית ענק עם האלופה.

עגל
עגל
04/07/2021 9:25:35

וגם אתה לא היית מיליונר אם לא היה לך מזל בהשקעה X או בהשקעה Y, ואז כשפגשת את מיסטר Z שהכיר לך את גברת ABC.
אז לכולנו יש כוכביות.
יאללה חלאס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/07/2021 13:23:05

במשחק היחידי בין הסאנס ללייקרס בפליאוף הזה בו כל השחקנים הראשיים היו בלי פציעות הסאנס ניצחו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/07/2021 16:52:45

םיניקסלא אשמה בזה והיא עדיין קבוצה מצוינת שאתה לא יכול להיות בטוח שלא היו יכולים לנצח את הקליפרס והלייקרס כשכל הקבוצות הרכב מלא.

Jonathan
04/07/2021 9:01:22

תוסיף הרבה כוכביות. שתהיה להם אליפות נוצצת במיוחד.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 9:07:05
Reply to  Jonathan

הדבר היחיד שטוב בעונה הזאת שסילבר התחיל לקחת כדורים נגד דכאון ויכול להיות שהשחקנים והליגה (סיכוי קלוש) יורידו את כמות המשחקים, הרייטינג בגמר נראה לי יהיה הנמוך ביותר ב30 שנה האחרונות ובצדק, לא יודע איך אנשי השיווק ימכרו את החרא הזה לקהל

Jonathan
04/07/2021 9:09:14

אני רוצה לראות את פניקס. גם את מילווקי אני מחבב – ובכלל בתקווה שיאניס כן יוכל לחזור במהלך הסדרה.
סיכוי סביר שאקום לחלק מהמשחקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 9:23:04
Reply to  Jonathan

אם יאניס תחזור אולי תקום לחלק מהמשחקים; ומדובר עוד באוהד NBA שמגיב על בסיס יומי, עכשיו כך ותנסה למכור משחק בלי יאניס שלוקח 3 שעות שכל שנייה עצירות בלי שום כוכב משמעותי לילד/ נער.
.
יאניס לא יחזור הוא בקושי מסוגל ללכת, יחזור עונה הבאה כמו קוואי, כנראה הבאקס קיבלו הוראה מלעמלה להגיד שיש סיכוי שיאניס יחזור בדיוק כמו קוואי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס אם לא הייתי קם גם ככה ב5 לא הייתי בכלל צופה בשעמום הזה הדבר היחיד שיותר גרוע מזה יכל להיות מיאמי יוטה

Jonathan
04/07/2021 16:15:12

פילדלפיה-קליפרס. כמו לצפות בדשא צומח.

Jonathan
04/07/2021 16:16:53

האמת שהקליפרס נהיו קצת יותר כיפיים מאז שדוק ריברס עבר.

NFS
NFS
04/07/2021 12:20:23

ברוך, יש לי פיתרון בשבילך. אתה רוצה לשים כוכבית? שים על האליפות 2700* (המספר של הכללית, עם כל הפצועים של יריבות פיניקס בפלייאוף וכו' שמתקשרים לטלפון הזה ומקבלים תור אצל אורטופד או מישהו כזה רק עוד חודשיים ואז בוכים מה חודשיים? אני עם מיניסקוס קרוע ולפתע מוצאים לך תור מחר, רק בנוג'ידאת, אז אתה מבקש נו, תבדקי שוב וראה זה פלא- יש אורטופד בבית שאן ביום ב'. באמת תודה).

עגל
עגל
04/07/2021 13:10:22
Reply to  NFS

חחח
וגם האורתופד הזה נגר בין נגר עכשיו אתם מבינים למה יוסטון זרקו את הזבל?!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2021 9:06:56

תודה רבה על הסיקור המשובח

Zivo
04/07/2021 9:20:46

כוכביות לא כוכביות מידלטון זרח בגדול והבאקס ניצחו בלי יאניס שזה יפה. זה מה יש חברים פלייאוף אחר בהחלט ומהנה בהחלט לטעמי. חלופי דורות מרעננים ומה לעשות רמה לא בשמיים. במקום סילבר הייתי יורד ל 60 משחקים לעונה ופלייאוף. עם פלייאין. או שיישאר עם ג'ף טיג ואלייז' ה בריאנט בסוף העונה הבאה

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:43:19
Reply to  Zivo

1+

עמיחי קטן
04/07/2021 9:21:29

תודה דובי על הסיקור הנהדר.
למרות העונה הלא פשוטה קיבלנו גמר ראוי עם 2 קבוצות ראויות ביותר שיכולות להציג כדורסל איכותי עם או בלי יאניס.

עגל
עגל
04/07/2021 9:30:22

תודה דובי על עוד סיקור מהחלומות (כי באמת ישנתי טוב הלילה והשלמתי את ההקלטה בבוקר).
קיבלנו יופי של גמר בין שתי קבוצות מצוינות. לא רבים האמינו שפיניקס יהיו כאן (קצת יותר האמינו על הבאקס. אני אישית לא חשבתי שהם יעברו את ברוקלין הנוצצת, אבל יש הפתעות בחיים. כולי תקווה שהחמור היווני יחזור כי בלעדיו הבאקס לא יחזיקו סדרה של 7 משחקים).
הסאנס כאילו ממשיכים את ההופעה שלהם מהבועה. וזה ממש מרשים וכיף. כאילו הם נתנו ליוסטון להתיש את כל המערב, ואז כשדוקא יוסטון נפלו הם זינקו קדימה. אני אסביר את זה כדי שעידו יבין: יוסטון היתה הדומסטיק של פיניקס.
.
מישהו הבין למה מקמילן הוציא את טריי כמה דקות לפני הסוף, הרי היה לאטלנטה עוד סיכוי לחזור?

thetroll
thetroll
04/07/2021 19:04:37
Reply to  עגל

טריי במשחק הזה עשה כמות נזק בלתי אפשרית תראה את הסטטיסטיקה שלו לא צריך בחי. רעיון גרוע לשחק עם שחקן פצוע אפילו שכוכב.

idk
idk
04/07/2021 9:30:32

אטלנטה עשו את שלהם, עשו הרבו יותר ממה שציפו מהם.
טרה יאנג היה ח-ו-ש-ך במשחק הזה, זה הקל על מילווקי את העבודה.

מאמין שיאניס יחזור לסדרה מול פניקס.
הדילמה לגביו, הוא שחקן שמעבר לאתלטיות ופיזיות, אין בו כלום. לא מיד ריינג', כמובן שלא שלשות ואפילו לא עונשין!
השאלה אם הוא כשיר לגמרי לסגנון משחק ה"ראש בקיר" הזה שלו והאם יש סיכוי כלשהו להחמרת המצב של הברך.

פיני
04/07/2021 9:36:06
Reply to  idk

"אין בו כלום"…

idk
idk
04/07/2021 9:49:20
Reply to  פיני

מתכוון להגיד שליאניס אין נשחק מגוון בשיט.
מבחינתי, הוא שחקן שכיף לראות בהתקפות מעבר….וזהו.
מה שהארדן אמר עליו, אני לגמרי איתו בקטע הזה.
אין תסריט שבו הייתי לוקח שחקן כמו יאניס (עם כל הכבוד להגנה שלו) לפני שחקנים מגוונים התקפית כמו הארדן, אפילו את ג'ייסון טייטום אני לוקח לפניו!

פיני
04/07/2021 9:52:24
Reply to  idk

זו כמובן זכותך. אני הייתי לוקח את יאניס הרבה לפני טייטום, ולפי הבנתי, אתה די רפה הבנה בעניין, אבל זה טעם אישי.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 9:35:03

מסכנים כל אותם אנשים שכתבו עד כמה פול הוא לוזר ולא מועיל, כמה הוא חוזה גרוע ועכשיו מקבלים את זה ישר לתוך אוזן שלהם. אני ממש מרחם על אותם אנשים, וממש חושב שהם מסכנים וממורמרים, ואני מקווה בשבילם שהם יתפכחו ויתפקחו מתישהו

פיני
04/07/2021 9:40:53

חחחחחחחח😂😂😂😂 זה לא הוא בכלל 😂😂 קמרון פיין הרבה יותר טוב ממנו😂😂😂 מנפח סטטיסטיקות בגארבג😂😂😂 ניסני כנס למכבסה😎😂 וגם הכל עם כוכב לכת ניצלו את הפציעות😂😂😂 בחיים לא היו עוברים את הלייקרס פול היה משלשל מול מלכו😂😂 (המשחק הרביעי, שהוא ניצח במו ידיו, פאדיחה, קורה) היו יותר טובים בבועה😂😂 רכב על הצלחה של בוקר😂😂

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 9:45:30
Reply to  פיני

אתה פיספסת את הלילה אני עובר את הניקיונות כבר באסלה לא במכבסה. מכבסה זה פריווילגיה (או שרושמים פריבילגיה?)

פיני
04/07/2021 9:50:15

אתה יכול לרשום איך שבא לך. מזן המילים האלה שאין להם כלל וכותבים אותן כך או כך. (כמו אינדיבידואל, דנוור ועוד רבות שאני לא מעלה כרגע בזיכרון, אדרבה, תפתח שרשור..)

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 9:54:16
Reply to  פיני

אני חושב שבאקדמיה ללשון עברית יעשו לך פרצוף על הקביעה הזו. אבל גיגלתי וזה מה שיצא
https://terms.hebrew-academy.org.il/munnah/102077_1/%D7%96%D6%B0%D7%9B%D7%95%D6%BC%D7%AA%20%D7%99%D6%B6%D7%AA%D6%B6%D7%A8

פיני
04/07/2021 10:02:02

גם על טורקיה-תורכיה?…

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 10:07:57

https://www.facebook.com/AcademyOfTheHebrewLanguage/posts/2525668320836542/
מציע לך לעקוב אחריהם בפייס אם יש לך, הם ממש אחלה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/07/2021 13:32:48

להכנס או לא להכנס לדיון על גישה פרספקטיבית או דיסקריפטיבית לשפה?

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 16:31:50

עזוב דיון (אני לפחות דימחסר ידע בנושא) אשמח לשמוע על העניין

עגל
עגל
04/07/2021 10:54:34
Reply to  פיני

טעות 1 – סטט לא סטטיסטיקות.
טעות 2 – מלכו זה לא ביטוי תקין.
המשחק שהוא ניצח במו ידיו – גם תרנגול עיוור מוצא גרגר.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כמעט מדוייק. תסביר לרפי הבנה. אבל ב2 יש טעות זה אכן מלכו=המלך שלו.
גרגיר שלו אכן היה גרגיר גדול אבל היי הסידרה איתו ב2 2 עם פיין 2 0 זה 100 אחוז אפקטיבי מול 50 אחוז אפקטיבי.
מה עם משחקי ה8 נק וכו לא סופרים לו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרוב שכריס פול ווינר הוא היה צגיך שגיוויס מורי קאווי ויאניס יפצעו 😂😂😂😂 מה זה ווינר אל תשאלו 😂😂
יהיה מעניין לראות את הויינריות שלו אם בוקר יאזן את הכוחות ויעדר מסדרת הזמן ואז נראה את הmvp במצב כזה אם הוא מביא אליפות בלי עוד פציעות של מידלטון והולידיי אני מוכן ללבוש חולצה של כריס פול שזיו יעצב.
מצד שני אם אתם תפסידו זיו יצטרך לעצב חולצה שלכם במכבסה או באסלה לבחירתכם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרוב שכריס פול ווינר הוא היה צגיך שגיוויס מורי קאווי ויאניס יפצעו 😂😂😂😂 מה זה ווינר אל תשאלו 😂😂
יהיה מעניין לראות את הויינריות שלו אם בוקר יאזן את הכוחות ויעדר מסדרת הגמר ואז נראה את הmvp במצב כזה אם הוא מביא אליפות בלי עוד פציעות של מידלטון והולידיי אני מוכן ללבוש חולצה של כריס פול שזיו יעצב.
מצד שני אם אתם תפסידו זיו יצטרך לעצב חולצה שלכם במכבסה או באסלה לבחירתכם.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 11:11:39

מצד אחד שכמ"צ אני גאה בך על העקביות ההתמדה והיכולת להכניס רק 6 אימוג'י. מאידך יצא לך 2 הודעות מה שבאופן אוטומטי תופס יותר מקום בשרתים וגובה תשלום יתר על האתר ממנחם. אנא הימנע מכך להבא. בנוסף על אף שר.ת. שלך מתחרזים עם זה תשתדל לא להיות כזה חמצמץ

גיא הירוק
04/07/2021 11:24:45

הוא לא מצליח, שמעון, להסתיר את החמיצות. זה ממש משעשע.

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:46:11

מה זה שכמ"צ לעזאזל? אני כבר לא מצליח לעקוב

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 11:49:42

שוטה כפר מצוי לצמיתות. הוכר בועדה רשמית של הופס ככזה והדבר מקנה זכויות מסויימות הקבועות בחוק

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 11:49:59

סליחה לא מצוי אלא מוגן.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 15:29:33

פול לוזר, היה צריך פציעות מפתח של *כל* קבוצה בדרך כדי להגיע לגמר וכנראה לזכות בו, אם אתה מנצח קבוצות פצועות שלא הייתה מנצח אחרת לא יודע אם זה הופך אותך לווינה אלא למזליסט.
.
המון מרירות יוצאת בתקופתה האחרונה חגי לשחרר זה בסדר. אני בהחלט מקווה שבוקר יהיה חיובי לקורונה לשבועיים הקרובים להראות לנו כמה פול ויינר.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 16:42:28

אני כזה ממורמר שהלכתי והדבקתי כוכביות באובססיביות לקבוצה כל כך כייפית רק כי השחקן השני בחשיבותו שם שהשמצתי בלי סוף ולעגתי לכל מי שאמר אחרת מצליח עכשיו וכרגיל ניפץ לי את האמירות המוחלטות שלי. כזה אני.

פיני
04/07/2021 9:43:08

תודה דובי על הסיקור החגיגי.
ברכות למילווקי ולקואץ' באד, שסופסוף עשו את זה והגיעו לגמר בו (לטעמי) הם מעט אנדרדוג אפילו עם יאניס. נקווה שיאניס יהיה כשיר לכל משחקי סדרת הגמר ושנגמור כבר עם הפציעות לעונה זו.

פיני
04/07/2021 10:05:25
Reply to  פיני

רק לציין את ג'רו הולידיי, שלטעמי הוא מצטיין הסדרה. אחרי שחטף מיאנג 48 נקודות במשחק הראשון (והצטיין התקפית), הוא הצטיין כמעט בכל משחק ובעיקר במשחקים האחרונים עם יכולת הגנתית משובחת, ניהול משחק מצויין (לא יודע מה היו הממוצעים שלו, אבל בטח בסביבות תשעה-עשרה אסיסטים לערב) והתקפה לא רעה. וכמובן מלא חטיפות.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/07/2021 10:31:23
Reply to  פיני

הגנה מטורפת, נמצא בכל מקום על המגרש ומול כל שחקן. באמת היה תענוג לצפות בו..

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:46:53
Reply to  פיני

2+

עגל
עגל
04/07/2021 13:12:27
Reply to  פיני

+3
שחקן מאוד חזק וזריז שקשה לעבור כשהוא שומר ברצינות

דה שוט
04/07/2021 10:36:14

תודה דובי.
כל הכבוד למילווקי. עוד לפני הפלייאוף כשהטריו של ברוקלין היו בריאים אמרתי שהם הכי מפחידים אותי.
לכל הגיבורים שמהללים אותם בלי יאניס – בלעדיו הם לא עוברים את מיאמי ומקבלים 0:5 מברוקלין. אטלנטה – עם או בלי יאנג – זו אחת החלשות ביותר שהגיעו לגמר איזורי בשנים האחרונות. בעיקר נהנו מזה שלא ספרו אותם. יהיו כמו מיאמי של הבועה – ייעלמו בסיבוב הראשון בשנה הבאה.
מילווקי חזקים בצבע ועם הגנה קשוחה. יכולים להקשות על פיניקס גם בלי יאניס. לראשונה השנה אייטון יתמודד עם סנטר גדול וחזק (דראמונד וגאסול זה גופות). יהיה מעניין. בכלל יש למילווקי מאץ׳ טוב עם פיניקס – הולידיי טוב להגן גם על פול וגם על בוקר. לדעתי הבעייה של מילווקי תהיה בהתקפה – אבל כבר ראינו שהולידיי ומידלטון לא צפויים. תהיה סדרת גמר טובה.

גיא הירוק
04/07/2021 11:29:58
Reply to  דה שוט

אייטון היה מצוין ב-2 המשחקים הסופר צמודים שהיו השנה בין 2 הקבוצות.
.
יאניס היה אדיר. ניצח את חולשת עמדה 4 של הסאנס.
.
גם כריס פול היה אדיר ב-2 המשחקים.
.
במילים אחרות –
צפויה סדרה אדירה.

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:48:38

ובזאת נסגר שיהיה חד צדדי, השאלה לאיזה צד…

דה שוט
04/07/2021 13:48:24

מסכים עם כל מילה.
בהינתן שיאניס בחוץ, לפחות בהתחלה – אני מסתכל על שלושה נגד שלושה :
הולידיי – פול/בוקר
מידלטון – פול/בוקר
לופז – אייטון
.
המשלימים שלכם יותר טובים, בעיקר בריג'ס וקרואודר
אבל יכול להיות שטאקר יבקש לחבוט בבוקר ואז דברים עשויים/עלולים להשתנות.
בקיצור – יש הרבה אפשרויות בין הקבוצות – וזה עוד בלי יאניס.
אני צופה סדרה טובה וחזקה, בעיקר בגלל שיש לכם את הביתיות.

IDO
IDO
04/07/2021 13:21:36
Reply to  דה שוט

spot on de shut
hawks is par Portland or Memphis
only reason they made it is that philly can't pass 2nd round

golan
golan
04/07/2021 10:38:26

תודה על הסיקור.
ברכות לבאקס.
מקווה שיאניס יחזור, כי כ"כ מגיע לו לשחק בגמר.
מקווה שפניקס ייקחו כי מגיע להם – שיחקו יפה כל השנה (מילווקי עשו לואד וניסויים)

גיא הירוק
04/07/2021 10:44:56

אחרי המשחק הזה,
הסדרה הזו –
הטרייד עבור הולידיי מקבל פרספקטיבה אחרת.
בול פגיעה.
.
תודה, דובי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ההחתמה של סשה פאבלוביץ

גיא הירוק
04/07/2021 11:09:33

לא נמאס לך להסתובב במכונת הכביסה?
אתה באמת משווה שחקן שלא חצה בקריירה את רף 10 הנקודות לעונה,
שחקן שרק פעם אחת קלע במשחק פלייאוף יותר מ- 15 נק',
שחקן שיש לו ברזומה רק עונה אחת בה בכלל יש לו משחק פלייאוף עם ניקוד דו ספרתי,
לשחקן של 16 נק' למשחק, 38.8% מהשלוש בקריירה?
בוגדנוביץ שסבל מפציעה שנגררה במהלך הפלייאוף עדיין היה מהבודדים שתפקדו ללא יאנג.
ב-3 המשחקים האחרונים יש לו 20 נק', 28 נק', 20 נק'. ב-3 משחקים אלו קלע במצטבר 15 שלשות ב-43%
פבלוביץ בכל קריירת הפלייאוף שלו (52 משחקים) קלע 27 שלשות.
ברור לך עד כמה אתה יוצא מגוחך מההשוואה הזה?
.
או טרול.
.
או גם וגם. מה שמע מדויק יותר.

עגל
עגל
04/07/2021 13:14:25

שמעון סתם נהנה להטריל.
.
בלי קשר, לא ראיתי את בוגדן מחייך אף פעם במשחק, הוא תמיד נראה כזה קר רוח (או בוק).
ופתאום אתמול, כשהמשחק והסדרה נגמרו, פתרום הוא התחבק עם שחקני מילוואקי ופעם ראשונה חייך. כנראה רווח לו שהוא נפטר מהעלוקות האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך בשבילך

הדונאט מורח ריבה על הפרקט

https://twitter.com/i/status/1411356960071503873

niros
niros
04/07/2021 12:09:11

זה לא פאול הדחיפה של לוקה לפני שהשחקן נופל ומחליק?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/07/2021 13:39:35
Reply to  niros

כן

niros
niros
04/07/2021 15:32:48

אבל זה קורה הרבה פעמים, שהשחקן לפני שעושה קרוסאובר, דוחף עם היד את השחקן שנופל, אז לא שורקים כי לא רואים?

דה שוט
04/07/2021 10:58:41

נ.ב. אם היינו צריכים תזכורת כמה חשובות הרגליים בקליעה – אפשר להסתכל על האחוזים מהשלוש של הארדן וטריי אחרי שחזרו מהפציעות ושיחקו עם "רגל אחת".

עידו גילרי
04/07/2021 11:00:38
Reply to  דה שוט

טוב לפחות מבחינת יאניס זו לא תהיה בעיה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס צריך רגליים לנגוח בתנופה יותר חשוב אפילו מה3

עידו גילרי
04/07/2021 11:04:12

זה נכון. אבל דיברתי על ההיבט הזה ספציפית.

דה שוט
04/07/2021 11:05:01

מעניין שאצל פול קרה משהו דומה אבל עם פציעה בכתף. אבל הוא בניגוד להארדן (12:2) וליאנג (6:0) לא זרק מהשלוש

גיא הירוק
04/07/2021 11:23:14
Reply to  דה שוט

שחקן חכם. לא לוקח את מה שאין לו.
.
לפני הפציעה במשחק 1, הוא לקח שלשה אחת וקלע אותה.
במשחקים 2 ו-3 לקח 0 ניסיונות מ-3.
במשחקים 4 – 5 – 6 הוא לקח 9 ניסיונות קליעה מ-3, קלע שלשה אחת.
בשאר המשחקים בהם שותף לקח 32 ניסיונות מ-3 מהם קלע 15.
.
לא מסובך לראות שגם אם שחקן עוחה לשחק,
פציעה משפיעה על משחקו.
.
(לא מסובך למי שטורח להתבונן)

דה שוט
04/07/2021 11:35:31

נכון 🙂
אם יאניס חושב באמת לחזור – הייתי מחזיר אותו למשחק 3
כבר ראינו שאפשר לחזור מ 0:2 עדיף על פציעה חוזרת.
בלי קשר תראה אתמול את שושק מצ׳כיה חטף סטופקס לראש, המשיך לשחק עם תחבושת שראו את הדם נוזל לו מתוכה על העורף. הכדורגלנים זה גלאדיאטורים. רק פציעות שריר או מפרקים משביתות אותם. גם פול קשוח – לא נתן לפציעת כתף להשבית אותו. בכלל – פציעות פלג גוף עליון לא משביתות שחקנים. בירד שיחק בלי גב, היה פעם אחד ברנרד קינג שנתן 25 נקודות ממוצע בפלייאוף עם אצבעות שבורות בידיים. בוקר שלך שיחק עם שבר באף! אם אני לא טועה – היה זה יאפ סתם שלפני 20 שנה נתפר און ליין בלי הרדמה מעל העין והמשיך לשחק. גלדיאטורים כבר אמרנו?

עידו גילרי
04/07/2021 11:36:40
Reply to  דה שוט

הם לא פצועים – הם רק לא בכושר משחק…

דה שוט
04/07/2021 11:47:09
Reply to  דה שוט

אף פעם לא הצטרפתי לטענה הזאת של שמעון וברוך. אני חושב שהם בעיקר התכוונו לחומרת הפציעה ואמרו את זה בדרכם הקסומה…
ד״א אהבתי את חלוקת האחוזים שלך אתמול לגבי התגובות באתר 🙂 זה יפה כי זה בא אחרי דיון ארוך ומעמיק שלך עם עצמך על הטור בדיומא 😉 רצף תגובות-עצמי מפואר שהזכיר לי אותי או את פופו במשחקים של וושינגטון בלילות הקרים של החורף, או את רזי בימים שבוסטון איבדה את הדרך.
לא נורא – אתה בגמר אז אני סולח לך 🙏

עידו גילרי
04/07/2021 11:53:01
Reply to  דה שוט

זה כי פאקו זנח אותי במאניטיים…

דה שוט
04/07/2021 11:58:16
Reply to  דה שוט

חחחח הטור קשה 150 פלוס קמ כל יום לא נורא הבאת פודיום לסטארטאפ ניישן. כבוד

פאקו
04/07/2021 23:07:30
Reply to  דה שוט

כן מה לעשות, הייתי במצב של צפייה בלי אפשרות להגיב (לא אספר למה)

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:50:33

אולי הבעיה שלו בקליעה שהוא צריך להתייצב על 3 רגליים?…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אחוזים טובים

עידו גילרי
04/07/2021 11:34:25

0 מ-6 זה באמת טוב אבל לא מצוין כמו 5 מ-26.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הנצחון של הבאקס הרס לי את המשל על החמור והעכברוש חבל

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 11:59:05

טוב, אז אחרי המשחק המופרע שלו במשחק הפתיחה, יאנג מסיים את הסידרה עם 43% מהשדה, 27% משלוש, 6.8 אסיסט למשחק על 6 איבודים.
אפשר כבר להגיד "אמרתי לכם" או שזה עדיין רגיש מדי?

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 12:03:35

כן תעלים את העובדה שהוא שיחק פצוע, אם זה עוזר לך להרגיש טוב עם עצמך. אה ואל תשכח גם להוריד את העונשין כי הרי זה לא חלק מן המשחק.

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 12:41:32

אם פצועים לא משחקים.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 12:55:22

אגב זה מה שכתבתי לך בבלוג החי למקרה שפיספסת: אשך אתה יודע מה הכי עצוב לי בכל השנאה שלך: זה שההוקס מייצגים הרבה מאוד ממה שאתה אוהב. קבוצה שהיא אנדרייטד עם שחקנים שהם אולי שנויים במחלוקת מבחינת סגנון המשחק שאתה מעריך אבל הם בוודאי אנדרייטד. הם מצליחים למרות המשברים שהיו להם השנה לייצר תלכיד קבוצתי שבו השלם גדול מסך החלקים וזה למרות לא מעט פציעות משמעותיות במהלך העונה והפלייאוף. ועדיין אתה מעדיף לתעב אותם ורק לחפש את כל מה שרע רק כי החלטת בשלב כלשהו מסיבות כלשהן שהם לא באים לך בטוב. קוראים לזה נוקשות

עגל
עגל
04/07/2021 13:18:13

אטלנטה זאת לגמרי קבוצה "טים אשך".
הכל שם כמו שהוא אוהב, סוג של הספרס לעניים, רק בלי ברוס לי בואן.
רק נדנוד כתפיים או נאטמג אחד של העכברוש וזהו, נסגרה עליהם הדלת כמעט לצמיתות.

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 21:21:58
Reply to  עגל

אין שם שום דבר שאני אוהב.
היא מובלת בידי שיקוץ בעליה מטאורית (מבחינת שיקוצו) שעושה את כל האנטיקס האפשריים כדי להשניא את עצמו.
כשהוא לא משחק אז יש הירו בול דפוק של גלינארי / בוגדן.
רדיש נראה כבעל אונה אחת לעין בלת מזוינת והקהל שלהם מרדים.
אין קשר לטים אשך.

אשך טמיר המקורי
04/07/2021 21:22:30
Reply to  עגל

והם קליר פאת.
אני אוהב קבוצות הפוכות – עם מעט כישרון, שעובדות קשה, ובלי שיקוצים.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 15:11:33

עגל דבר אחד מעוור יותר משנאה וזה אהבה, אני זוכר שאחד שנא גם את יוסטון של הארדן, יאנג נוכל ורמאי לא פחות מהארדן, שחקן ריכוזי להחריד שמפעיל את חבריו. גם הקבוצות עם הארדן היו אובראציבית וגם אותם האשך שנא

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 16:38:00

אז לפני שאני אוציא דברים מהקשרם בוא ותאמר עכשיו מה דעתך על יאנג

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 16:44:05

יודע שלא כולם מחיינו באותה הבנה זה בסדר , יאנג שחקן על, אממה הסגנון שלו רמאי ונכלולי, הקבוצה של הארדן הייתה גם אובר אציבית והפיק אנדרול שלו ושל קפלה היה דומה (הבינו שהארדן יעיל אפילו יותר בבידודים אחר כך) אממה האשך גם שנא אותם, שום טים אשך

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 16:51:24

אהההה הבנתי. אז אם אמצא דברים שנאמרו על ידך ומהם משתמע שיאנג לא כזה שחקן על אז להבין שהוצאתי את הדברים מהקשרם? או שאולי רק אולי אמרת דברים אחרים עליו? מחכה לתשובתך יקירי

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 16:59:11

שוב תחפש בבלוג החי שהתייחסתי למשחק בודד שרשמתי שיאנג זבל לאותו משחק ואז תוציא דברים מהקשרם?

דה שוט
04/07/2021 16:59:21

טים אשך:
סלו מו
דג'ונטה מורי
דאביס ברטאנס
יעקוב פולטל
והסקורר הכוכב של הקבוצה : טי ג'יי מקונל
אבל עזוב – הוא אוהב רק כוכבים נוצצים

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 17:21:54

וואי אתה כזה בכיין ועוד מהז׳אנר הכי גרוע: זה שמתרברב בלי סוף ואז נשאר בלי כיסוי. ברוך בחיית ברוך, מה שקורה פה לא נקרא בשפת העסקים "פשיטת רגל"?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2021 17:48:23

חגי אתה גם ככה תוקף ככה את הלקוחות שלך? אתה בטוח שאתה עוסק בטיפול

חגי "התותח" ניסני
04/07/2021 18:29:14

לא. איתם אני משתדל להיות מכיל ואמפתי

דה שוט
04/07/2021 12:14:02

אני איתך טמירוס – גם לגביו וגם לגבי אייטון (אני הראשון שצינן את ההתלהבות מהאקים החדש כאן, משאיר לך את הקרדיט על יאנג). אבל אנחנו עומדים מול כוחות גדולים. שירי ההלל וההטפות בזכותו של אייטון מגיעים מכל המחנות! אם היה לי את האלגוריתם ולא הייתי בהפסקת אש חד צדדית (שמופרת חדשות לבקרים) הייתי מחפש את התגובה של אחד מהכוחות הגדולים שלעג לי כאשר השוויתי בין אייטון ללופז.
אבל אסור לי. האבליצ׳ק (AKA משטרת המחשבות) לא מרשה לי להתנגח בכוחות הגדולים וגם לא לדבר פה על כדורגל. והוא לא לבד. כיוון שאין לי יותר נציגות בשני המפעלים, אני משאיר לשמעון לייצג אותי בכדורסל (מינוס הקללות 🙂) ולרזיאל בכדורגל 🙂
באולימפיאדה ננוחם (קיידי לילארד ביל בחמישייה. דאם! יש למה לצפות)

דה שוט
04/07/2021 12:15:46
Reply to  דה שוט

האבליצ׳ק קח בחיוך אתה אחד המגיבים האהובים עלי כאן. בגלל זה אני מכבד את בקשותיך 🙂🙏

idk
idk
04/07/2021 12:22:56
Reply to  דה שוט

לא מבין מה יש לך נגד אייטון,
הבחור עושה רק מה שהוא יודע ביעילות.
שחקן צעיר בליגה, כשיש עוד לאן להשתפר.
מקווה שהוא יעבוד על עוד כמה "מובים" בפוסט וילמד טיפה להוריד כדור לרצפה ואז יהיה באמת שחקן מעולה (כבר עכשיו הוא מצטיין במה שכן עושה).

דה שוט
04/07/2021 12:30:03
Reply to  idk

אין לי שום דבר נגדו חלילה. הוא שחקן נהדר ונראה גם עם אופי נהדר. הוא עילוי אתלטי ופוטנציאל ענק.
אבל, ההתלהבות ממנו לדעתי מוגזמת. אין לו מהלכים, הוא לא מספיק מהיר, 90% מסלי השדה שלו הם ללא כדרור והוא כמעט לא מגיע לקו העונשין. יש לו עוד דרך לעשות. כרגע הוא שחקן משלים של בוקר ושל פול. חוזה מקס – כן בהחלט. כוכב גדול? עדיין לא.
יהיה מעניין לראות אותו נגד לופז.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
04/07/2021 13:27:06
Reply to  דה שוט

האבליצ'ק מאשר לך כל מה שתחפוץ.
לגבי ההתנגחויות – לך על זה! לא דיברתי על אי-הבעת עמדה; דיברתי על המאבקים הדון-קישוטיים דמיקולו (שאגב, תרגומי שם הספר לעברית מרתקים; ב-1871 תורגם הספר ל-"אבינועם הגלילי או משיח האוויל", וב-1955 ל" האברך המחונן דון קיחוט די לה מאנשה") שאתה [לצד גיא, שמעון, ברוך וחגי (עידו סמי פרש)] אוהב להשתכשך במימיהם העכורים לדעתי.
לגבי הכדורגל – זאת דעתי; אולי היא מושפעת מאי-הערכה לספורט הזה, אך נראה לי יותר שקשורה לכך שיש מקום ייעודי לכך, רק פוסט אחד ימינה/שמאלה/למעלה/למטה מפה.
.
עם כל האמור, חופש הביטוי והיעדר צנזורה חשובים בהרבה מגחמותיי. לכן, דה שוט ידידי, ראה עצמך פטור מכל בקשותי, ותהיה עצמך.
.
"כוזבו של משפט לדידנו עדיין אינו בגדר ערעור על אותו משפט; ואולי זהו הצליל הזר ביותר העולה מלשוננו החדשה. השאלה היא, באיזו מידה הוא מקדם חיים, מקיים חיים, מקיים סוג, אולי אף מגדל סוג; ומעיקרו של דבר אנו נוטים לטעון, שהמשפטים הכוזבים ביותר (ועליהם נמנים גם המשפטים המרכיבים אפריורי), הם לנו גם הנחוצים ביותר, שאם אין אנו מקיימים את תחולתן של הבדותות הלוגיות, אם אין אנו מודדים את המציאות על פי העולם המוחלט והזהה-עם-עצמו, שהוא בגדר המצאה צרופה, ובלי זיופו המתמיד של העולם על ידי המספר, אין חייו של האדם מתקיימים, — אנו טוענים שהויתור על משפטים כוזבים, פירושו ויתור על החיים עצמם, שלילתם ממש."
("מעבר לטוב ולרוע, אפוריזם 4)

דה שוט
04/07/2021 13:59:32

ציטוט מעניין למטה האבליצ'ק, לא הכרתי.
תתפלא לגלות אבל בצעירותי באוניברסיטה קראתי את שני הכרכים של דון קישוט (התרגום החדש עם הכריכה השחורה). מופלא, אגדי, וכו' וכו', לא יודע איך הייתי "נראה" בלי לקרוא אותו (אפשר לומר זאת על ספרים רבים אחרים).
לגבי "ההגבלות" – כמובן שאני צוחק – אתה לא הראשון שהתרעם על הכדורגל בפוסט של הכדורסל. צודק. גם השחרור מההתנגחויות הוא מרענן. אני חב לך תודה על כך (גם בנוגע לזה לא היית היחידי).
בנוגע לכזב ולמציאות – נושא עמוק ללא קרקעית – אציין כאן רק הוגה אחד שנערץ עלי – אשר גינצבורג ("אחד העם") שכתב במסה על משה רבנו:
"ולפיכך, כשאני קורא את ההגדה בליל הפסח ורוחו של משה בן עמרם – זה גיבור הגיבורים, הניצב כעמוד אור על מפתן ההיסטוריה שלנו – מרחפת לפני ומרוממת אותי ל'עולם עליון' – איני חש כלל באותה השעה לאותן שאלות וספקות : אם באמת היה האיש משה במציאות, אם באמת חי ופעל באופן מתאים לְמַה שמקובל באומתנו…
כי אף אם הייתם מצליחים להראות בבירור גמור, שמשה האיש לא היה כלל, לא יגָרע על ידי זה מאומה ממציאותו ההיסטורית של משה האידיאל, זה שהלך לפנינו לא רק ארבעים שנה במדבר סיני, אלא אלפי שנים בכל ה'מִדבָּרוֹת', שהתהלכנו בהם ממצריים ועד הנה."

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
04/07/2021 14:13:32
Reply to  דה שוט

דה שוט,
אדיר שציינת את המאמר של אחד העם – אני בדיוק במסע מחקרי עמוק ביותר של הציונות בשלהי המאה ה-19, ו"משה" הוא אחד מן המאמרים שהרשימו אותי ביותר. אכן, יש קווי דמיון בולטים ביותר בין משנת ניטשה לציונות המוקדמת (יש המון הרצאות של גולומב בנושא).
כיף שאתה מכיר! כל פתיחת המאמר יושבת על הרעיון הזה. לא חשוב אם האבליצ'ק היה דמות אמיתית או מומצאת – הוא גנב את הכדור!

דה שוט
04/07/2021 14:21:24

חחחח הוא באמת גנב את הכדור – אם היה הופס באותם ימים בטח היו אומרים שזה מהלך של נגר חחחחח
שמע – הרציתי בעברי הרחוק בכל מיני מקומות על גדולי הציונות. עסקתי בהם לא מעט. ענקי הענקים!!! לא נופלים בגדולתם מהרובספיירים והדאנטונים, גם לא מהג'פרסונים והוושינגטונים.
אני בטוח שהמחקר שלך יהיה מעמיק יותר משלי, נגעתי רק בשכבות העליונות, ההרצאות שלי היו פנורמיות. אבל בכל זאת, קבל טיפ קטן – לא רק לגבי הציונות – לגבי כלל האנושות:
הרצל הוא ה-goat
🙂

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
04/07/2021 14:52:44
Reply to  דה שוט

זה בדיוק המקום בו אני מהרהר. ההספק של הרצל בין תחילת 95 לאמצע 97 – ג'ורדן+מייקל פלפס. לא ייאמן. עם זאת, הרבה מגדולתו היא לא מקוריות בהכרח – פינסקר כתב את אותם הדברים בערך 15 שנה קודם לכן – אלא התנופה האדירה שהוא הביא. גאון שיווקי!

דה שוט
04/07/2021 15:08:49
Reply to  דה שוט

נכון הרצל בעצמו אמר שאם היה מודע בזמנו לאוטו-אמנציפציה סביר להניח שלא היה כותב את מדינת היהודים. אבל פינסקר חשב בקטן (ציונות מעשית) והרצל בגדול (ציונות מדינית). ואכן מה שהרצל עשה בשנים 94-97 (מה שכחת את דרייפוס? מסכן) באמת בלתי נתפס. חחח 6 טבעות ו-8 שיאי עולם זה טוב.
שתי אנקדוטות (שאתה בטח מכיר): קונגרס ברזל היה אמור בכלל להיות קונגרס מינכן אבל היהודים שם התנגדו. ובקונגרס השתתפו שתי נשים!!! אם כי בעילום שם. בצרפת מולדת המהפכה נשים הצביעו רק ב-1943, בארה״ב ביתם של האמיצים והחופשיים – בשנת 1921 (אם אני לא טועה). בתנועה הציונית – מהיום הראשון!!! אוגוסט 1897 🙂

דה שוט
04/07/2021 15:11:15
Reply to  דה שוט

אבל שמע – אני כופה על עצמי לעצור – אני יכול לדבר על הציונות יותר משמעון על יאנג, יותר מגיא על פיניקס, יותר מרן הנרגן על ג״ס 😱😱😱😂😂😂

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
04/07/2021 15:54:22
Reply to  דה שוט

חשבתי שגזר הדין בדרייפוס היה בשישי בינואר 95, אבל אתה כמובן צודק.
"עוד כמה זמן, קשה להשיב
מי שמתייאש, ילך לתל-אביב
היא תיתן לו שירותי הזיה על-המקום
כמו מים מנווה-צדק, צל ממגדל-שלום

זה מגדל שלום על צומת הרצל-אחד-העם
שאגב היו מתנגדים מאוד גדולים בשעתם
אך הגיחוך של מרלון ברנדו
מול הקנה של מרטין שין
נשאר כמו שיא של גודל
בשביל ג'ימי ודין"

לירון
לירון
04/07/2021 16:07:36
Reply to  דה שוט

כיף לקרוא דיון מהסוג הזה ובנושאים מהסוג הזה, מחכים ומלמד ומרחק שנות אור מהשטויות של שמעון, הניגובים, רמה ושפת ביבים שלו.

דה שוט
04/07/2021 16:34:23

חחחח גדול אין על מאיר,
לירון תודה חן חן (ושמעון פילוסוף בדרכו…)

ירון, החלום
ירון, החלום
04/07/2021 12:32:42

בס"ד
תודה רבה דובי, נפלא.
כרגע אני פתוח בגמר, 2 קבוצות נחמדות.
מייק הפתיע בגדול ג'ף טיג….. שמח שהוא יצא מהשבלונה.
מקוה לסדרה מעניינת, 2 קבוצות הגנה טובות.

birdman
birdman
04/07/2021 13:04:47

ראיתי את הדקות האחרונות. טריי מסמן תרגיל (חחחח) איזה סימון תרגיל ואיזה נעליים. כל התקפה טריי לוקח את הכדור לסל וחוטף את הבלוק של החיים שלו. זה כדורסל?!
טריי לא פוגע? למה לא להחליף אותו? אני חושב שכשמאמן אטלנטה השאיר אותו על המגרש, זה היה בשביל להפיל את האחריות עליו.
מחשבה אחרונה – נעשה צדק. בדקות שלאחר הפציעה של יאניס (משחק אחר), ההוקס חגגו כל סל בצורה מוגזמת.

IDO
IDO
04/07/2021 13:08:44

I think coach bud is fantastic so far

birdman
birdman
04/07/2021 13:31:06

הבאקס הראו שהם יכולים לנצח גם בלי יאניס. כאשר הוא יחזור, הוא צריך לקחת צעד אחורה, לחפש פחות את הסל ולמסור יותר.

MBK
MBK
04/07/2021 17:46:44

דובי אתה מלך
מגיע לך 👏👏👏 על סיקורים נהדרים
לא תמיד יש לי זמן להגיב אבל מקפיד לקרוא
👍👍👍

onetwo3
04/07/2021 17:54:45
Reply to  MBK

+1

onetwo3
04/07/2021 17:54:37
duber
duber
04/07/2021 19:46:46

יש למישהו שידור לסלובניה ליטא?

gonzi
gonzi
04/07/2021 19:51:56
Reply to  duber
duber
duber
05/07/2021 2:01:23

תודה